پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آماده‌سازی کهف الشهدای مدرسه علمیه الغدیر اهواز

حوزه/ با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، سالن کهف الشهدای الغدیر، در حال آماده‌سازی بوده و إن‌شاءالله در ماه محرم، میزبان طلاب عزادار خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسئول واحد رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آماده‌سازی سالن کهف الشهدای مدرسه در راستای تقویت روحیه معنوی طلاب، اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، سالن کهف الشهدای الغدیر، در حال آماده‌سازی بوده و إن‌شاءالله در ماه محرم، میزبان طلاب عزادار خواهد بود.

وی بیان کرد: راه‌اندازی و ساماندهی این سالن، از سوی واحد امور شهدای معاونت تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز در حال انجام است.

حجت‌الاسلام فرطوسی گفت: هدف از راه‌اندازی سالن کهف الشهداء، تقویت روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی طلاب جوان و همچنین ایجاد محفلی جهت برگزاری مراسمات خاطره گویی و بیان بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهدا می‌باشد.

مسئول واحد رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر اهواز،  در پایان اظهارداشت: امروزه با توجه به هجمه سنگین دشمنان علیه بنیان فکری جوانان، لازم است با فراهم نمودن بسترهای مناسب، آن‌ها را نسبت به دسیسه‌ها و تهاجمات دشمنان مصون بداریم که یکی از این بسترها، زنده نگاه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس در سایه‌سار محرم و مجلس عزای اباعبدالله الحسین(ع) می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha