پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 911073
۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کلیک اشاره

حوزه/ برنامه «کلیک اشاره» (El Toque) که از برنامه های جدید شبکه هیسپان تی وی و شامل اخبار و یادداشت های هفتگی است، این هفته به اخبار فن آوری های جدید در مبارزه با COVID-۱۹، شارژ باتری تلفن در ۱۵ دقیقه، نجات دختر بچه توسط برادر ۶ ساله اش و... می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «کلیک اشاره» که  به اخبار و یادداشت های هفته اختصاص دارد، در این برنامه فن آوری های جدید در مبارزه با کرونا ویروس، چگونگی شارژ باتری تلفن همراه در ۱۵ دقیقه،  نجات دختر بچه توسط برادر  ۶ ساله اش، داستان یک پزشک اردنی که کلینیک خود را به یک باغ گیاه شناسی با ۳۰۰۰ گیاه تبدیل کرده و قطار گلوله ای طراحی ژاپن که در هنگام زلزله نیز کار می کند، اختصاص دارد.

همچنین  در این برنامه مهارت یک فوتبالیست یک پای چینی که به طور شگفت انگیز توانایی خود را در برخورد با توپ ها نشان می دهد و کشف گونه جدید دایناسورها در برزیل که ۱۱۵ میلیون سال پیش زندگی کرده اند، می پردازد.

«کلیک اشاره» هیسپان تی وی، شامل اخبار و یادداشت هایی است که به دلیل محتوای آنها توجه زیادی را به خود جلب و در شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده است.

برنامه « لیک اشاره» تهیه شده در واحد تولید و برنامه های هیسپان تی وی روز یکشنبه ساعت ۱۳:۱۵ روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه ۱۸:۴۵ همان روز و دوشنبه ساعت ۴:۱۵ بامداد به روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha