پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 912451
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
داخل اسرائیل

حوزه/ شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» Dentro de Israel) ) به بررسی مشاجره بر سر محدودیت های کرونا و اعتراض های صورت گرفته نسبت به محدودیت های تبعیض آمیز در اسرائیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» که به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد، در این برنامه  نگاهی دارد به شیوع ویروس کرونا در رژیم صهیونیستی و آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری، همچنین به واکاوی اقدامات رژیم صهیونیستی در عدم ارائه تجهیزات و داروهای موردنیاز برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در میان عرب های ساکن مناطق اشغالی می پردازد.

در این برنامه همچنین ضمن نقد و بررسی تبعیض ها و نابرابری ها نسبت به اقلیت ها و گروه هایی همچون عرب ها در دسترسی به خدمات مرتبط با ویروس کرونا به نسبت ساکنان صهیونیست اسرائیل، مروری بر کمبود کیت های تست ویروس کرونا در میان جامعه عرب اسرائیل و درخواست قانون گذاران عرب برای ارائه این خدمات در مناطق عرب نشین خواهد داشت.

این برنامه در ادامه با اشاره به محدودیت ها و سختگیری ها در مناطق رژیم صهیونیستی و تشدید این مساله در مناطق عرب نشین، گسترش تبعیض و بی عدالتی در سیستم درمانی و پزشکی رژیم صهیونیستی که در پی شیوع کرونا بر همگان ثابت شد را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، پنجشنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه جمعه ساعت ۴ خواهد بود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha