سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» ( Dentro de Israel) به بررسی اقدامات رژیم اسرائیل در مدت همه گیری ویروس کرونا که باعث وخامت وضعیت مردم در اسرائیل شده است، می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» که به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد، در این برنامه  نگاهی دارد به ابتدای شیوع ویروس کرونا و این موضوع که رژیم اسرائیل همه گیری را بهانه ای کرده تا بیشتر بر زندگی مردم نظارت داشته باشد. این اقدامات شامل نظارت سرزده، نظارت بر رفت و آمدها و ... است. این اقدامات که به کرونالیزم معروف شده است به سیاست های رژیم در بیشتر کردن قدرت خود اطلاق می شود.

در این برنامه همچنین نگاهی خواهیم داشت بر این مسئله که اسرائیل با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، نظارت بر  خیابان ها و بیمارستان ها را آغاز کرده و  ادعا می کند هدفش مهار شیوع ویروس است، اما  ساکنان اسرائیل این موضوع را قبول ندارند و معتقدند که دلایل دیگری وجود دارد. گزارش جدید نشان داد که اسرائیل یک پایگاه داده بزرگ مخفی در مورد حرکت مردم و وسایل نقلیه در اختیار دارد که تصاویر دوربین های هوشمند در آن ذخیره می شود و می توانند افراد را از طریق چهره، وسایل نقلیه و شماره پلاک بدون هیچ مکانیسم نظارتی شناسایی کنند. این برنامه توسط پلیس اجرا می شود و  فیلم ها حداقل شش ماه و یا شاید سال ها نگهداری می شود.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود و در ساعت ۱۴ همان روز و چهارشنبه ساعت ۳:۳۰و ۱۷:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه بازپخش می‎شود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha