شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ فعالیت های جاسوسی رژیم صهیونیستی در جهان علیه روزنامه نگاران و مخالفان سیاسی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Inside Israel) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» پرس تی وی به تهیه کنندگی حسین الشیماری با اشاره به نگرانی های موجود پیرامون اقدامات جاسوسی رژیم صهیونیستی به نقد و بررسی فعالیت های جاسوسی این رژیم در جهان که روزنامه نگاران و مخالفان سیاسی را هدف قرار می دهد، می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر موضوع شکایت عفو بین الملل از رژیم صهیونیستی مبنی بر جاسوسی این رژیم علیه یکی از کارکنانش با استفاده از نرم افزار جاسوسی متعلق به شرکت اسرائیلی NSO Group، فعالیت های جاسوسی و اتهامات مطرح شده علیه این شرکت درخصوص جاسوسی از بسیاری از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی در سراسر جهان مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین به واکاوی موضوع فروش فناوری های جاسوسی رژیم صهیونیستی به برخی از کشورها از قبیل عربستان سعودی پرداخته و خواسته سازمان عفو بین الملل از دادگاه مبنی بر عدم اجازه به این شرکت برای فروش این فناوری به برخی از کشورها را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

مروری بر برخی گزارش ها پیرامون جاسوسی NSO Group از کاربران در فضای مجازی و واکاوی اقدام جاسوسی این شرکت علیه فیس بوک و هک اطلاعات کاربران اپلیکیشن واتساپ از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۰۹:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha