جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقاومت

حوزه/ مقاومت به عنوان تنها راه ممکن برای مقابله با اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل در برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «پرونده‌های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به آخرین گزارش ها مبنی بر تصاحب تنها ۱۵ درصد از سرزمین های اشغالی توسط  فلسطینی ها به مرور تجاوزات و اشغالگری های رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر که منجر به غارت سرزمین فلسطینیان شده است می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن بررسی خشونت های سربازان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و آسیب های ایجاد شده توسط آنها به محیط زیست و درختان زیتون در این سرزمین ها، سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از شیوع ویروس کرونا برای تشدید اشغالگری های خود در فلسطین مورد واکاوی قرار می گیرد.

واکنش غرب و دیگر کشورهای جهان نسبت به اشغالگری ها و غارت سرزمین های متعلق به فلسطینیان نیز مبحث دیگری است که در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

«پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری و اجرای وسام البحرانی شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳:۰۰ و ۲۰:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه یکشنبه ساعت ۰۴:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ و سه شنبه ساعت ۱۵:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha