پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 919380
۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
اسرائیل

حوزه/ بن بست سیاسی جدید در اسرائیل و تلاش نتانیاهو برای ماندن در قدرت در برنامه این هفته «داخل اسرائیل»Israel Inside در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با اشاره به تلاش های بنیامین نتانیاهو برای برگزاری انتخابات زودهنگام به بررسی واکنش بنی گانتز نسبت به برگزاری انتخابات زودهنگام و بالاگرفتن اختلافات میان این دو از زمان تشکیل ائتلاف می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن مروری بر سخنان بنی گانتز درخصوص  نتانیاهو  و اقدامات وی، احتمال انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی در پی تصویب نشدن قانون بودجه این رژیم مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با اشاره به تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر افزایش اختلافات در میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، ادامه محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مشاغل و تبعات آن در اراضی اشغالی از جمله راه افتادن تظاهرات علیه کابینه رژیم صهیونیستی را مورد نقد و گفت و گو قرار خواهد داد.

افزایش نارضایتی و اعتراضات در اراضی اشغالی به دلیل فسادهای مالی نتانیاهو و بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی و درخواست معترضان نسبت به استعفای وی از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه این هفته پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰ و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ و هفته آینده دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha