جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 918105
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
آفریقا امروز

حوزه/ برنامه این هفته «آفریقا امروز» (Africa Today) در شبکه پرس تی وی، چالش های افزایش ابتلا به ویروس کرونا در قاره آفریقا و به ویژه آفریقای جنوبی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «آفریقا امروز» شبکه پرس تی وی با اشاره به ابتلای بیش از یک میلیون نفر به بیماری کرونا در آفریقا و ثبت بیش از نیمی از این تعداد در آفریقای جنوبی به بررسی علل گسترش این بیماری به رغم اعمال قرنطینه می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به پایین بودن تعداد تست های گرفته شده از افراد در آفریقا و انجام بیشترین تست های کرونا در کشورهای آفریقای جنوبی، مصر، نیجریه، غنا، مراکش، کنیا، اتیوپی، رواندا، اوگاندا و موریتانی بحث و گفت و گو درخصوص مشکلات مربوط به این ویروس و آلوده شدن بیش از ۱۰ هزار نفر از پرسنل بهداشت و درمان آفریقا با بیماری کرونا صورت می گیرد.

در ادامه این برنامه با نگاهی به موقعیت های ایجاد شده در زمینه تقویت سرمایه گذاری سریع و جمعی و کشف پتانسیل ها برای تجارت داخل آفریقا در دوران کرونا، تاثیرات همه گیری کرونا بر اقتصاد آفریقا و چالش های سیستم بهداشت و درمان آفریقا برای مقابله با ویروس کرونا مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

بخش دوم این برنامه نیز به بررسی وضعیت اقتصادی زیمباوه اختصاص دارد.

در این زمینه با اشاره به بحران های اقتصادی زیمباوه، مروری بر تاثیر همکاری مجدد زیمباوه با وام دهندگان بین المللی در حل بحران اقتصادی این کشور و خیانت دولت زیمبابوه به دلیل جبران غرامت کشاورزان سفیدپوست و عدم توجه به حقوق کشاورزان بومی این کشور صورت خواهد گرفت.

«آفریقا امروز» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی و اجرای هنیا مبارک و شیلا نلیما، دوشنبه ۱۷ شهریور ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش شد و

تکرار این برنامه سه شنبه ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۷:۰۰، چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰، پنجشنبه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد و ۱۳:۰۰ و جمعه ساعت ۰۹:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha