جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 917783
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
ما مردم

حوزه/ ناآرامی‌های مدنی گسترده در آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات در این کشور عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ما مردم» پرس تی وی به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی دیدگاه ترامپ نسبت به این رقابت انتخاباتی و حمله وی به رقیب دموکرات خود جو بایدن به عنوان ابزاری از چپ گرایان تندرو را که از آمریکا متنفرند، مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به تلاش ترامپ برای نشان دادن «شورش ، غارت ، آتش سوزی و خشونت» در شهرهای حامی و تحت حمایت دموکرات ها و حمله وی به بایدن به عنوان نامزد قانون گریزی و بی نظمی به منظور تحریک مردم و به دست آوردن رای بیشتر به واکاوی تلاش های متقابل بایدن برای مقصر نشان دادن ترامپ در خشونت ها و ناآرامی های ماه های اخیر می پردازد.

در ادامه این برنامه با نگاهی به علاقه ترامپ و بایدن به زخم های نژادی باز آمریکا و بهره برداری دو رقیب از این مسئله به نفع برنده شدن در انتخابات، سه بحران مهم پیش روی دونالد ترامپ شامل همه گیری کرونا، عمیق ترین رکود اقتصادی از دوران رکود بزرگ و درگیری داخلی بر سر مسئله نژاد پرستی مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

بخش دوم این برنامه، تلاش ثروتمندان آمریکایی برای نفوذ در انتخابات پیش رو و تاثیر در نتیجه نهایی آن را مورد بررسی قرار می دهد.

در این راستا گفت و گو پیرامون کمک های هنگفت میلیاردرها و شرکت های بزرگ آمریکایی به کمپین های دونالد ترامپ و بایدن، سهم نابرابر مردم آمریکا در انتخابات و عدم توجه به تامین منافع مردم معمولی و اهداف تزریق کنندگان پول سیاه به کارزارهای انتخاباتی صورت می گیرد.

«ما مردم» دوشنبه ۱۷ شهریور ساعت ۰۰:۰۳ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha