سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
"اساف زمیر" وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی

حوزه/ "اساف زمیر" به خاطر وضع کنونی این رژیم و در اعتراض به تصمیم های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در خصوص ویروس کرونا، از کابینه دولت استعفا داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "اساف زمیر" وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی امروز جمعه به خاطر وضع کنونی این رژیم و در اعتراض به تصمیم های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در خصوص ویروس کرونا، از کابینه دولت استعفا داد.

زمیر که وابسته به حزب "آبی سفید" است، گفت: من از اینکه دولت در آستانه فروپاشی کامل است، نگران هستم و مشخص است که این وضعیت تا زمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر باشد، هرگز تغییر نخواهد کرد.

وی اشاره کرد: امروز با "بنی گانتس" دیدار کردم و به او گفتم که از کابینه استعفا می دهم و دیگر نمی توانم در دولتی بمانم که یک فرد غیر قابل اعتماد رئیس آن است.

وزیر مستعفی رژیم اسرائیل با بیان اینکه ویروس کرونا و بهداشت عمومی در بهترین حالت، اولویت دوم نخست وزیر است، در اشاره به محاکمه نتانیاهو در سه پرونده فساد، گفت:  مسائل شخصی و حقوقی برای نتانیاهو در جایگاه اول قرار دارد.

"اساف زمیر" تصریح کرد: نتانیاهو توانایی نجات رژیم از بحران عمیقی که الان در آن قرار داریم را ندارد. او ما را به این وضع دچا کرده و مسئول اصلی مراقبت بهداشتی، بحران اقتصادی و اجتماعی است که همگی را تهدید می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    این چه تیتر منحرف کننده ایه دیگه؟ نگفته که اسراییل در حال فروپاشیست گفته دولت در حال فروپاشیست! خب یه دولت دیگه میاد و ایشون هم عضو هیات دولت جدید میشه