شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شکاف اقتصادی

حوزه/ برنامه این هفته «شکاف اقتصادی»(Brecha Económica) شبکه هیسپان تی وی به انگلستان به عنوان مقصد اول برده داری در جهان می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، براساس یک مطالعه جدید بریتانیا منزلگاه حداقل ۱۰۰ هزار بردۀ نوین است که این رقم ۱۰ برابر بیشتر از برآوردهای رسمی است، محققان احتمال می دهند که ۹۰ درصد قربانیان شناسایی نشده باشند. مؤسسه «عدالت و مراقبت» و «مرکز عدالت اجتماعی» گفته اند که تعداد واقعی حتی بیشتر است و فراگیری ویروس کرونا احتمالاً تعداد بیشتری را مجبور به تن دادن به کار اجباری در ماشین شویی ها و روسپی گری خواهد کرد.

طبق آخرین گزارش ها انگلستان یکی از کشورهای خالق برده داری بود که شهرهای اصلی آن، لندن، لیورپول، گلاسگو و بریستول پایه و اساس خود را بر سود حاصل از این تجارت پایه گذاری کرده است.

برنامه «شکاف اقتصادی» با بررسی موارد فوق، با اجرای مهدیه اسماعیل پور، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه ساعت۳:۳۰ و۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha