شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نیرو های آمریکایی در عراق

حوزه/ حسن فدعم نماینده مجلس نمایندگان عراق با بیان اینکه حضور نیرو های آمریکایی در عراق موجب تحریک عراقی ها و منطقه است، افزود: دولت مصطفی الکاظمی موضع ثابت و مشخصی در خصوص حضور این نیرو ها ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن فدعم نماینده مجلس نمایندگان عراق با بیان اینکه حضور نیرو های آمریکایی در عراق موجب تحریک عراقی ها و منطقه است، افزود: دولت مصطفی الکاظمی موضع ثابت و مشخصی در خصوص حضور این نیرو ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه دولت کنونی در رابطه با ماهیت حضور نیروهای بیگانه در عراق هیچ اظهار نظر یا موضع گیری مشخصی نداشته است، تصریح کرد: اگر دولت الکاظمی قبول دارد که دیگر نیازی به حضور این نیرو ها نیست، این انگیزه ای برای اجرای مصوبه مجلس نمایندگان در اخراج نیرو های بیگانه خواهد بود.

نماینده مجلس عراق تأکید کرد: نیرو های آمریکایی دیگر تمایلی به باقی ماندن در عراق ندارند، امّا به شیوه ای دیگر خارج شوند و موجب تحریک عراق، منطقه و کشور های همسایه شوند که در صورت اقدام تحریک آمیز، فقط عراقی ها هزینه آن را پرداخت خواهند کرد.

حسن فدعم در پایان بیان داشت: حضور نیرو های بیگانه در عراق بر این کشور و کشور های منطقه تأثیر می گذارد و در نتیجه خروج آن ها بهترین و سالم ترین راه است، به ویژه که فرماندهان نظامی را در سرزمین عراق هدف قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha