جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمالی

حجت الاسلام جمالی گفت: ما امروز در جامعه با ویروس  منحوس کرونا مواجه هستیم و همه موظف به حفظ جان خود و دیگران هستیم، لذا عزاداری و سوگواری بایستی با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در مراسم شهادت امام محمد باقر(ع) با اشاره در پیش بودن ایام محرم، گفت: اشک و گریه برای مظلومیت ائمه معصومین(ع) در مذهب شیعه مظهر ظلم ستیزی و احیای ارزش های دینی است.

امام جمعه موقت بوشهر اظهار کرد: در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  یک قطره اشک و عزاداری معنا و مفهوم وسیعی دارد که شور و معرفت در هم آمیخته را در محافل دینی قوت می بخشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: امام محمد باقر(ع) وصیت کرد که ۱۰ سال پس از شهادتش برای ایشان در منا مراسم عزاداری برگزار شود، این وصیت امتداد همان راهی است که در طول تاریخ ادامه داشته است و حق طلبان را گرد خود جمع می نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: امام خمینی (ره) فرمودند «محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، مسلماً جوهره محرم و صفر سوگواری و  اشک برای امام حسین(ع) و یاران وفادار ایشان است.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: ما امروز در جامعه با ویروس  منحوس کرونا مواجه هستیم و همه موظف به حفظ جان خود و دیگران هستیم، لذا عزاداری و سوگواری بایستی با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha