جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه / نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای تحقق مسئولیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در همه امور علی الخصوص مطالبه گری، باید تصدی گری را به دستگاه‌های اجرایی واگذار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، صبح امروز در دیدار دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظرفیت‌های موجود در استان را راهبری کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: راهبری دارای سه عنصر اساسی است که شامل سیاست گذاری و نظارت و حمایت است که براساس معیارهای جدید ستاد برای تحقق آن باید فعالیت‌ها را در این عرصه گسترده کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ادامه داد: برای تحقق مسئولیت‌های ستاد در همه امور علی الخصوص مطالبه گری باید تصدی گری را به دستگاه‌های اجرایی واگذار کند.

عبادی زاده در پایان بر ضرورت قوام بخشی به فعالیت های و تولید برنامه‌های متنوع رسانه‌ای و آموزشی در راستای فرهنگ سازی امر به معروف تاکید کرد.

در این جلسه، حجت الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: تعامل و جلسات هم اندیشی ستاد با نماینده ولی فقیه باعث پشرفت در مسیر برنامه‌های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات و فرامین رهبر معظم انقلاب این ستاد نباید تصدی گری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان اضافه کرد: ستاد به فرهنگ سازی و آموزش صحیح  و فعالیت رسانه‌ای برای احیای امر به معروف و نهی از منکر خواهد پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha