جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد رضا گروسی

حوزه/معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: بنابر گزارش‌ها، همه دستگاه‌ها در دوران بیماری کرونا بیش از ۸۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و الزامات موردنیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیارشان قرار داده‌اند.

محمدرضا گروسی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت توجه به فرصت‌های کرونا برای افزایش خدمات الکترونیکی، دستگاه‌هایی که فعالیت‌های مناسبی را در دوران کرونا ارائه داده‌اند را نام برد و اظهار داشت: این دستگاه‌ها در ستاد ملی مبارزه با کرونا موردتقدیر قرارگرفته و در یک بازه زمانی کوتاه با عملکرد عالی موردتقدیر مسئولان استانی و ملی نیز قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از الزام ارائه آموزش‌ها موردنیاز در حوزه خدمات الکترونیکی به دستگاه‌ها و شهروندان خبر داد و تأکید کرد: خدمات و آموزش‌هایی که منجر به دریافت خدمات مناسب‌تری از طرف شهروندان می‌شود از طریق رسانه ملی ارائه‌شده و بخشی از این آموزش‌ها نیز از طریق حوزه آموزش و پژوهش و برنامه‌ریزی استانداری تعریف و به پرسنل استانداری به‌صورت غیرحضوری و بخشی نیز توسط مدیران استانی با حضور در شبکه استانی ارائه شد.

وی گزارش عملکردی از نظارت و بازرسی‌های سرزده از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان توسط این معاونت ارائه داد و خاطرنشان کرد: این بازدیدهای سرزده از همه دستگاه‌ها و مراکز آموزشی ازجمله مراکز آموزش عالی و آموزش ‌و پرورش باهدف رصد و بررسی وضعیت موجود و مطلوب انجام و گزارش آن در ستاد مبارزه با کرونا استان ارائه شد.

گروسی ادامه داد: در این بازدیدها تکالیف و وظایف همه دستگاه‌ها ابلاغ‌شده و بر اجرای همه پروتکل‌های بهداشتی تأکید گردید و بنا به گزارش‌های واصل‌شده از دانشگاه علوم پزشکی قم همه دستگاه‌ها در دوران بیماری کرونا بیش از ۸۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و الزامات موردنیاز مراجعه‌کنندگان را در اختیارشان قرار داده‌اند.

وی حجم مراجعات و فضای فیزیکی را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم خواند و خاطرنشان کرد: در بعضی از موارد، حجم مراجعات و فضای فیزیکی اجازه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را به شهروندان و پرسنل دستگاه نداده و در این راستا شکایات مردم نیز رسیدگی شده و تذکرات لازم به دستگاه موردنظر داده شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با تأکید بر ارائه خدمات غیرحضوری دستگاه‌ها ابراز کرد: از دستگاه‌ها خواسته‌شده خدمات نیازمند مجوز برای ارائه غیرحضوری را از وزارت خانه و یا سازمان‌های مرتبط پیگیری کرده و مجموعه اداره کل ارتباطات و ارتباطات استان و اداره کل فن‌آوری استانداری نیز پیگیر این موضوع هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha