دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / حضور آیت الله ناصری در جلسه طلاب و فضلای استان یزد در قم

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی در پیامی به مناسبت ارتحال امام جمعه موقت یزد آورده است: این مرد بزرگ غم خوار دین و شریعت و دغدغه مند اوضاع مملکت خاصه وضع معیشت مردم بود و در بیان خطبه های پرمغز ونغزش این نگرانی مؤج می زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دریزد،آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت امام جمعه موقت یزد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمدجواد آیت اللهی آورده است:  «إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ» درگذشت عمدةالعلماء و زبدة الخطباء عالم عامل و مدرس فاضل مروج دین احمدی حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سیدجواد آیت اللهی اعلی الله مقامه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و جامعه معزز روحانیت و حوزه های علمیه و شاگردان آن مرحوم، خصوصاً‌ مردم متدین شهر یزد و علی الخصوص نمازگزاران نمازجمعه این شهر شد.

  عمرش کوتاه بود، ولی برکات دانش و علم وبیانش وسیع و دامنه معلوماتش منکثر و تلاش علمیش لا ینقطع بود. این مرد بزرگ غم خوار دین و شریعت و دغدغه مند اوضاع مملکت خاصه وضع معیشت مردم بود و در بیان خطبه های پرمغز ونغزش این نگرانی مؤج می زد .

راز داشتن تدین را در ولایت امیرمؤمنان و اولاد طاهرینش علیم صلوات الله می دانست و پایداری را در حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می دید و در این راه همواره ثابت قدم بود و در  یک کلام وی مجاهد فی سبیل الله بود .

ضایعه درگذشت ایشان ثلمه ای بر پیکر حوزه های علیمه مخصوصاً حوزه علمیه یزد خواهد بود و جبرانش بسی مشکل.

رحلت این عالم عامل را به امام زمان ارواح نافدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خاصه به مردم شریف استان و به ویژه بیت محترم آن مرحوم و اخوان و فرزندان گرامش و همچنین بستگان آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند تعالی علو درجاتش را مسئلت می نمایم و از خدای متعال خواستاریم به لطف و کرمش با او معامله کند و با اجداد طاهرینش محشور فرماید.

      انتهای پیام/ 313/47                                                                                                                                                                  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha