جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی ، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مدرّسی با تسلیت درگذشت امام جمعه موقت یزد، او را استادی کم نظیر و ماهر در تدریس علوم آل محمد علیهم السلام خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی نائب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد، در پی درگذشت استاد اخلاق حوزه یزد پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَا مِنْ أَحَدٍ یَمُوتُ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَحَبَّ إِلَی إِبْلِیسَ مِنْ مَوْتِ فَقِیهٍ.

خبر درگذشت آیت الله حاج سید محمد جواد آیت اللهی در سالروز شهادت امام باقر علیه السلام، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید .ایشان اسوه اخلاق و تقوا برای همگان محسوب می شد؛ روحانیون، طلاب و عموم مردم از ایشان درس های فراوانی از اخلاق دینی و اسلامی را فراگرفتند.

نگاه به ایشان، انسان را به یاد خدای متعال می انداخت. حقیقتا استادی کم نظیر و ماهر در تدریس علوم آل محمد علیهم السلام بود.

مرحوم آقای حاج سید محمد جواد آیت اللهی یک شخصیت انقلابی مدافع اسلام و انقلاب و رهبری و حامی محرومان و مستضعفان بود .خطبه های با صلابت ایشان نشان از عمق بصیرت دینی و حمایت از محرومان و مظلومان را داشت.

فقدان ایشان ضایعه‌ای جبران ناشدنی است. اینجانب مصیبت فقدان این عالم ربانی را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و به حوزه های علمیه و نیز به خانواده و خاندان مکرم این عالم جلیل القدر و عموم ارادتمندانشان تسلیت می گویم.

خدای متعال ایشان را با اجداد طاهرینش محشور فرماید. ان شاء الله

 سید محمد کاظم مدرسی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha