شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شمس پیام تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس در پیامی، رحلت امام جمعه موقت یزد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد، به مناسبت رحلت امام جمعه موقت حوزه یزد پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم:

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ .

رحلت جانگذار صدیق ارجمند، استاد اخلاق، پدر معنوی طلاب، حامی محرومان و مستضعفان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد آیت اللهی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف گردید.

ایشان از چهره های برجسته حوزه علمیه یزد بود که ضمن تدریس تفسیر، کلام، فقه و اصول، معلم اخلاق و پدر معنوی طلاب به شمار می آمد، فقدان ایشان ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه علمیه استان و از دست دادن پدری غم خوار و دلسوز برای عموم طلاب و روحانیون می باشد.

وی سالیان متمادی در خطبه های نماز جمعه و مجالس سیدالشهداء علیه السلام، با بیان شیوای خود معارف اسلام و اهل بیت علیهم صلوات الله، را نشر دادند و سرانجام این شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیهماالسلام، در واپسین لحظات روز شهادت باقرالعلوم علیه السلام، به دیدار معبود شتافت و دار فانی را وداع گفت.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را به ساحت مولا و آقایمان امام زمان ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان، شاگردان و مردم متدین دارالعباده به ویژه به بیت معظم له، تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای شاگردان و خانواده ایشان صبر و اجر را مسألت دارم.

اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا

اللهم احشره مع محمد و اهل بیته

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha