جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه شکست کرونا در گرو رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، گفت: ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی و در صورت امکان در خانه ‌ماندن تنها راه مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه نباید «خطرات کرونا» را دست کم گرفت، اظهار داشت: نداشتن حساسیت لازم و وضعیت را عادی جلوه دادن، اولین قدم برای مبتلا شدن به این ویروس منحوس است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب ادامه داد: این روزها مردم فهیم و مؤمن بیشتر از گذشته نیاز به راهنمایی و ارائه راهکار سلامت از طرف کارشناسان بهداشت محیط برای مبارزه با کرونا نیاز دارند.

وی تصریح کرد: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت مبارزه با شیوع بیش از حد و ابتلای شهروندان، در گرو نظارت بیشتر ماموران بهداشت بر مشاغل و رستوران‌های داخل و خارج شهر می باشد.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: با توجه به اهمیت جان انسانها، چه خوب است ساز و کار سبک زندگی اجتماعی، اداری، مجامع علمی، آموزشی، خصوصا در مدارس آموزش و پرورش برای مقابله با کرونا از طرف کارشناسان بازتعریف شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه شکست کرونا در گرو رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است، ادامه داد: ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی و در صورت امکان در خانه ‌ماندن تنها راه مقابله با این ویروس منحوس است.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: تدابیر پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس منحوس، در ادارات و مراکز آموزشی لازم است و باید اقدامات لازم برای کارهایی که می شود به صورت اینترنتی انجام داد، صورت پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: تدابیر حکیمانه و حمایت‌های معنوی و مادی مقام معظم رهبری در مبارزه با سونامی کرونا و تقدیر و تشکر همراه با دلگرمی به پرستاران و پزشکان، موجب آرامش روحی و روانی کادر بهداشت و درمان و بیماران شد.

وی در پایان گفت: در صورت عدم تبعیت از دستورالعمل‌های بهداشتی، نه تنها بیماری کرونا مدیریت نمی شود، بلکه از ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط با کرونا هم غفلت کرده ایم و نسبت به زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت مدیون هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha