پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی

حوزه/ «وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی» با حضور کلیه علاقه مندان، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ۱۴ مرداد ۱۳۹۹برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سمینار مجازی «وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی»  با همکاری مشترک بنیاد بین المللی غدیر و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار خواهد شد و اساتید همچون حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و دکتر علی اصغر پورعزّت استاد دانشگاه تهران در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌آقا پیروز مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه  فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محمدباقر بابایی طلاتپه دانشیار دانشگاه جامع امام حسین(ع) از دیگر سخنرانان این سمینار خواهند بود.

کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فرهیخته و علاقه مند در زمینه مدیریت و فرهنگ علوی می توانند جهت ثبت نام و ارائه پیشنهادات و سؤالات خود برای این سمینار مجازی، به سایت اینترنتی http://mgt.ihu.ac.ir مراجعه و فرم سمینار را تکمیل و ارسال کنند.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در سفر اساتید خارج از شهر تهران، در صورت تمایل پس از ثبت نام، سمینار فوق به صورت زنده از طریق همین سایت پخش خواهد شد.

گفتنی است، ثبت نام در این سمینار رایگان بوده و برای کلیه شرکت کنندگان ثبت نام شده در این سمینار نیز گواهی معتبر صادر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha