پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 912202
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
حدیثه تهرانی

حوزه/ حدیثه تهرانی در گفت‌وگو با آی‌فیلم، از سیروس گرجستانی یاد کرد ‌و گفت: در باورم نمی‌گنجد که آقای سیروس گرجستانی این‌قدر زود از پیش ما رفتند. ایشان برای من معنای سرزندگی و نشاط بودند و عمیقاً دلتنگشانم.

به‌ گزارش خبرگزاری حوزه، حدیثه تهرانی بازیگر سریال «خوش‌نشین‌ها» و «تکیه بر باد» درباره این دو سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

تهرانی با بیان اینکه بازی در سریال «خوش‌نشین‌ها» تجربه خوبی بود و از همکاری با آقاخانی راضی است، گفت: در «خوش‌نشین‌ها» به خواست کارگردان سعی کردم خیلی نزدیک به شخصیت خودم بازی کنم و شخصیت سارا شیطان‌تر و بازیگوش‌تر از فیلمنامه شد.

وی افزود: در آن سریال من با بهترین‌های طنز کار کردم و یک تجربه کامل و جامع را آموختم و این تجربه آنقدر کافی بود که دیگر دوست ندارم با شخصی دیگر طنز کار کنم، چون از بهترین‌ها آموختم.

بازیگر نقش سارا در «خوش‌نشین‌ها» درباره زنده‌یاد سیروس گرجستانی ابراز کرد: ایشان در سریال «خوش‌نشین‌ها» نقش پدر من را داشتند. در باورم نمی‌گنجد که آقای سیروس گرجستانی این‌قدر زود از پیش ما رفتند. ایشان برای من معنای سرزندگی و نشاط بودند و عمیقاً دلتنگشانم.

بازیگر سریال «تکیه بر باد» در پایان اظهار کرد: در این سریال نقش جدی داشتم و طبیعی است که هر بازیگری دوست دارد نقش‌های مختلفی را بازی کند. علاقه من هم بیشتر به نقش جدی است تا نقش طنز. البته امیدوارم که همه مدل نقشی را تجربه کنم.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha