پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمود پاک نیت

حوزه / بازیگر سریال «دخترم نرگس» گفت: از بازی در این مجموعه خرسندم، چون مورد توجه مردم قرار گرفت.

محمود پاک‌نیت بازیگر سریال «دخترم نرگس» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، درباره حضورش در این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: این سریال تلویزیونی محصول صدا و سیمای آذربایجان غربی است، سریالی که توانست رضایت بخش عمده‌ای از مردم را به دست آورد. این مطلب را بنا به اظهار نظرهایی که مردم انجام می‌دهند بیان می‌کنم. در همین راستا چند روز پیش به همراه عده‌ای از عوامل سریال در سیما حاضر شدیم و اظهار نظر مردم دریافتیم که آنها از کار رضایت دارند.

وی افزود: در این پیام‌ها تنها امری را که شاهد بودیم عشق و علاقه مردم بود، برای همین از حضورم در این کار خرسندم، چون هر بازیگری دوست دارد کارش مورد پسند مردم قرار گیرد، اما درباره چرایی موفقت این سریال باید بگویم قصه و متن خوبی که در کار وجود داشت، توانست نظر مردم را به سمت خود جذب کند.

این بازیگر گفت: قصه سریال درباره خانواده‌ای مذهبی است که فرزندشان در نوزادی با فرزند  خانواده مسیحی عوض می‌شود. این قصه در خود اوج و فرودهایی داشت که سبب شد تماشاگر با کار همراه شود. جالب است که اظهار نظری چند روز پیش به من شد که برایم جالب بود. فردی می‌گفت این سریال داستان زندگی وی است با این تفاوت که والدین وی برخورد خوبی با حقیقت ماجرا نداشتند، برای همین امید دارند این کار بتواند روی تصمیم آنها تاثیر مثبت بگذارد.

وی هدف از ساخت این سریال را نزدیکی ادیان توصیف کرد و گفت: این سریال با هدف نزدیکی ادیان ساخته شده است، اتفاقی که برای این روزها نیاز مهمی است. جالب اینکه شخصیت پدر ارمنی در «دخترم نرگس» رزمنده‌ای بود که شیمیایی شده بود. این امر به تماشاگر این نکته را منتقل می‌کرد که در طول هشت سال دفاع مقدس، اقلیت‌های مذهبی نیز از کشور و انقلابشان دفاع کردند.

این بازیگر درباره مهجور بودن سریال‌هایی که در سیمای شهرستان ساخته می‌شود نیز چنین توضیح داد: متاسفانه نسبت به تولیدات شهرستان آنگونه که باید توجهات لازم صورت نمی‌گیرد، در صورتی‌که کارهایی که در سیمای شهرستانها ساخته می‌شود به لحاظ کیفی تفاوتی با کارهایی که در تهران ساخته می‌شود ندارد، تنها کافیست این نکته را باور کنیم و به هنرمندان شهرستانی بیشتر باور داشته باشیم.

پاک‌نیت ادامه داد: استعدادهایی که در شهرستانها وجود دارد هنوز آنگونه که باید کشف نشده‌اند، چون امکان دیده شدن برای آنها همانند تهران مهیا نیست من این نکته را از نزدیک تجربه کرده‌ام، چون هرگاه به کازرون و شیراز رفته‌ام و با هنرمندان آن منطقه همکاری داشته‌ام به توانایی آنها بیش از گذشته پی برده‌ام. در همین رابطه جالب است بدانید «دخترم نرگس» توانست در رقابت با سریال‌هایی که در پایتخت تولید شده مخاطب بیشتری را به دست آورد. این نکته‌ای است که آمار سیما به ما می‌گوید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha