جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 912676
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
رادیو تهران

حوزه / شما هم می‌توانید برنده مسابقه عید غدیر خم از رادیو تهران شوید؛ مخاطبان می‌توانند در مسابقه عید غدیر شرکت کنند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از برنامه «تا انتهای هدایت»، لیدا عرفانیان تهیه‌کننده این ویژه برنامه، ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت این عید بزرگ علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۴:۵۵ تا ۱۸  از طریق شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ با ما در تماس باشند یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ در مسابقه عید غدیر شرکت کنند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.

وی افزود: گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران به مناسبت این روز از برنامه «تا انتهای هدایت» مسابقه ویژه واقعه غدیر خم طراحی کرده است که همراه با آیتم های نمایشی طنز تقدیم مخاطبان می شود. در بخش دیگر این برنامه معرفی چهره های خوب شهر، اجرای استند آپ کمدی، معرفی خواننده ها و خبرهای عجیب و غریب پیش بینی شده است که با اجرای نسترن حسنی و علی تسنیمی روی آنتن رادیو تهران می رود.

عیدی هنرمندان سادات به شهروندان

محمد بخشایش تهیه کننده ویژه برنامه عید غدیر خم از عیدی هنرمندان سادات به شهروندان خبر داد و گفت: در ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» از ساعت ۶ تا ۱۰ گفت وگو با هنرمندان، سلبریتی ها و ورزشکاران مطرح را خواهیم داشت، تلاش بر این است که بیشتر با هنرمندان سادات گفت وگو شود، مخاطبان منتظر عیدی هنرمندان باشند.

عید غدیر، عید اخوت و برادری است؛ در بخش دیگر این برنامه چند روایت از آدم هایی خواهیم داشت که پیمان اخوت و برادری بسته اند و اتفاقات خوبی برای آنها افتاده است. این ویژه برنامه کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران که با اجرای محمدحسین امیدی پخش خواهد شد.

امیر بنی‌هاشمی تهیه‌کننده گروه تهران و رویدادها  از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ با مشارکت مخاطبان در برنامه با یک موضوع کلی که چگونه باید شادی ها را تقسیم کنیم؟ مهمان خانه های شما عزیزان خواهد بود. در بخش‌هایی از ویژه برنامه «تا انتهای هدایت» کارشناسان مذهبی پیرامون واقعه غدیر خم و رویدادها و حواشی این روز مباحثی را مطرح خواهند کرد.  

شبکه رادیویی تهران در این عید بزرگ با چهار گروه اخلاق و زندگی شهروندی، گروه تفریحات و سرگرمی، گروه تهران و رویدادها و گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری از ساعت ۶ صبح تا اذان مغرب با ویژه برنامه تا «انتهای هدایت» همراه مخاطبان خواهند بود.

 شنوندگان در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود. همچنین مخاطبان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha