چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه ستاد غدیر برای احیای نهج البلاغه باید تلاش کند، گفت: در این ستاد بسیاری از مسئولان اقدامات خوبی را انجام دادند، اما سئوال اینجا است که آیا در رفتارهای سیاسی خود هم به دستورات نهج البلاغه عمل خواهند کرد؟ ​​​​​​

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم تقدیر از اعضا ستاد مردمی غدیر با اشاره به اینکه در انجام کار جهادی سختی‌ها و ناهماهنگی‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: آنچه در فعالیت های جهادی مورد نظر باید باشد، رسیدن و تحقق هدف اصلی است.

وی هدف اصلی غدیر را ترویج کلمه‌الله و احیای غدیر عنوان کرد و گفت: باید با عبور از حاشیه‌ها، توجه خود را به مسئله وحدت قرار دهیم و با حضور همه گروه ها و افراد در یک مسیر واحد به هدف مورد نظر برسیم.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه وحدت نیروهای جهادی دستیابی به اهداف را سریع تر می کند، خاطر نشان کرد: ستاد مردمی غدیر در تعظیم شعائر دارای اقدامات مثبتی بود، اما برای رسیدن به هدف اصلی که احیا مسئله غدیر است، باید برنامه‌ریزی‌ بنیادی‌تری داشته باشیم.

وی افزود: احیای غدیر تنها نصب پرچم نیست و باید برای فهم هدف اصلی غدیر که همان فهم نهج‌البلاغه است، اقدامات بهتر و با برنامه ای را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آغاز ماه محرم و برگزاری مراسمات عزاداری، یادآور شد: در این مدت هیت های حسینی باید فهم بنیادی خود از عزاداری را نشان دهند.

وی با بیان اینکه هئیتی که با اقدام خود اجازه هجمه دشمن را صادر می کند، فهم بنیادی از عزاداری را ندارد، مطرح کرد: اصلی ترین هدف عاشورا ظلم ستیزی و احیا امر به معروف بود و این همان چیزی است که امروز به آن احتیاج داریم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه ستاد غدیر برای احیا نهج البلاغه باید تلاش کند، گفت: در این ستاد بسیاری از مسئولان اقدامات خوبی را انجام دادند، اما سئوال اینجا است که آیا در رفتارهای سیاسی خود هم به دستورات نهج البلاغه عمل خواهند کرد؟ ​​​​​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha