جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهترین راه شکست توطئه های دشمنان در ماه محرم، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کنار عزاداری برای امام حسین(ع) است، گفت: دشمن به دنبال ضعفی برای ضربه زدن به آیین عزاداری حسینی است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

وی با بیان این که دشمن امسال همه توان خود را به کار گرفته تا عزاداری ماه محرم را تضعیف کند، افزود: نباید بگذاریم تلاش دشمن در جهت تضعیف این مراسم با عظمت محقق شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهترین راه شکست توطئه های دشمنان در ماه محرم، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در کنار عزاداری برای امام حسین(ع) است، ادامه داد: دشمن به دنبال ضعفی برای ضربه زدن به آیین عزاداری حسینی است که باید هوشیار باشیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزاداری برای امام حسین(ع) به هیچ عنوان قابل تعطیل شدن نیست، افزود: اما می توان این مراسم ارزشمند را با رعایت اصول بهداشتی برگزار کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند همه باید تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا باشند، ادامه داد: هر گونه اقدامی خارج از دستورالعمل های ابلاغ شده ممکن است به جان و سلامت مؤمنان ضربه بزند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که امثال باید با تغییراتی که اعلام شده عزاداری حسینی را برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: اگر همه دستورالعمل ها به خوبی اجرایی شود به طور حتم شاهد یک عزاداری باشکوه در محرم امسال خواهیم بود.

وی با بیان این که هجمه رسانه های معاند علیه اهل بیت(ع) و عزاداری ماه محرم تازگی ندارد و در گذشته نیز به شیوه های دیگر وجود داشته است، تصریح کرد: شرایط امروز جامعه فرصت خوبی است تا هیأت های مذهبی و نیروهای انقلابی و مؤمن نشان دهند در عمل به توصیه های بزرگان و همچنین مجموعه درمانی کشور پیشگام تر از سایر اقشار و گروه ها هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال تخریب چهره عزاداران حسینی هستند، افزود: هیأت های مذهبی باید مراقب باشند تا ناخواسته با برخی اقدامات موجب سوء استفاده دشمن نشوند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که هیأت های مذهبی و تشکل های دینی همواره تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بودند، بیان داشت: امسال نیز با رعایت اصول بهداشتی این تبعیت به منصه ظهور خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha