جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: فضای مجازی عملا نهاد دولت را در همه دنیا تضعیف کرده است، به طوری که دولت دیگر قادر نیست که مدیریت تراکنش ها را بر عهده بگیرد؛ بلکه این مردم هستند که این امور را جلو می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی انجمن مطالعات فضای مجازی که در سالن آیت الله حائری برگزار شد، عنوان کرد: امروز بحث سلامت، موقعیت جهان را دچار تغییر و تحول بنیادین کرده است.

وی افزود: تلفیقی که بین فضای مجازی و حوزه سلامت در حال انجام است، ما را با سونامی اطلاعات مواجه کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: فضای مجازی عملا نهاد دولت را در همه دنیا تضعیف کرده است، به طوری که دولت دیگر قادر نیست که مدیریت تراکنش ها را بر عهده بگیرد؛ بلکه این مردم هستند که این امور را جلو می برند.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری بیان کرد: در دنیا امروز تیم هایی ایجاده شده اند که درصدد خارج کردن دفتر کل سلامت از اختیار سازمان بهداشت جهانی و دادن آن به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری کلانی در حوزه پرونده سلامت شکل خواهد گرفت، مطرح کرد: بستر بلاک چین دارایی ارزشمندی بوده و در حال حاضر قطر به دنبال تهیه آن است، بسیاری از کشورها حاضرند برای دستیابی به آن هزینه های هنگفت بکنند تا به اطلاعات دست یابند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از پیدا شدن واکسن کرونا، باز هم این وضعیت از بین نمی رود؛ چراکه کسی که بسترهای اطلاعاتی را در اختیار دارد، می تواند پایان جهان را رقم بزند و طبق یک نظریه خود بشر پایان جهان را کلید می زند و ما در حال حاضر وارد پروژه آن شده ایم، در این بین دین و معنویت می تواند نقش آفرین باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha