جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الگوهای برتر

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری جشنواره «الگوهای برتر تدریس» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ محمد بحرانی، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره «الگوهای برتر تدریس» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در راستای ارتقا کیفیت آموزش و کشف و توسعه الگوها و روش های خلاقانه و اثربخش تدریس دروس عقیدتی سیاسی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: موضوعات مختلفی از قبیل تدریس در حوزه های عقاید و کلام، اخلاق و تربیت دینی، فقه و احکام، تاریخ اسلام، سیره ائمه معصومین علیهم السلام، علوم قرآن و حدیث، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که اساتید و مربیان می توانند در حوزه ای که سابقه فعالیت و تدریس دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر، شناسایی الگوها و روش های برتر تدریس را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام و خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف بهبود عملکرد اساتید و مربیان، شناسایی استعدادهای برتر در شبکه اساتید و مربیان، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و توانمندسازی علمی و مهارتی مربیان و تبادل تجارب آموزشی بین مربیان در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

بحرانی یادآور شد: این جشنواره بعد از دهه اول محرم در استان برگزار می شود که نفرات برتر این جشنواره در استان، به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha