پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شرکت فناوری در مالزی با تمرکز بر بازار حلال و مسلمان پسند آغاز به کار کرد

حوزه/ گروه صنعتی علاءالدین، یک شرکت داخلی حلال مالزیایی بازگشت خود را به عنوان بازاریاب دیجیتال با تمرکز بر بازارهای مسلمان پسند، اسلامی و حلال اعلام کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thestar، شرکت فنی علاءالدین بازگشت خود را به عنوان بازاریاب  دیجیتال حلال در مالزی با تمرکز بر بازارهای مسلمان پسند، اسلامی و حلال اعلام کرده است.

گروه صنعتی علاءالدین، یک شرکت داخلی حلال مالزیایی اعلام کرده که قصد دارد استعدادهای محلی را برای تاسیس یک تیم دیجیتال به کار بگیرد و برای راه اندازی نیز از همکاری و شراکت یک شرکت استراتژیک چینی متخصص در تجارت الکترونیک، و تجارت اجتماعی مدرن استفاده خواهد کرد.

اعزاز اظهر مدیر ارشد اجرایی تازه منصوب شده این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ما طی ۱۰ سال گذشته شاهد تغییر صنعتی بوده‌ایم، که در حال حاضر ۷ شرکت از بزرگترین شرکت‌های جهان را شرکت‌های فناوری تشکیل می‌دهند و ۵ مورد آن‌ها شرکت‌های پلتفرم‌های چندجانبه هستند.

وی افزود: بحران کرونا همچنین منجر به ظهور پلتفرم‌هایی شده است که آنها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند ، و همچنین فرصت‌های موجود در صنعت فناوری را برجسته می‌سازند.

بازارهای حلال و مسلمان پسند هم اکنون یکی از بزرگترین بازارهای رو به رشد در جهان‌ به حساب آمده و مصرف‌کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. ارزش این بازار هم اکنون به طور جهانی با مصرف سالانه ۳ میلیارد دلار آمریکا محاسبه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha