شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک مالی ۳ هزار یورویی مسلمانان  ایرلند شمالی به بانک غذا

حوزه/ جامعه مسلمانان شمال غربی در شهر دری در ایرلند شمالی امسال در مقایسه با سال‌های گذشته که ویروس کرونا وجود نداشت، بیشترین کمک مالی را برای بانک غذایی جمع آوری کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از derryjournal، با وجود چالش‌های به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا، جامعه مسلمانان شمال غربی در شهر دری در ایرلند شمالی بار دیگر با هم متحد شدند تا برای چهارمین سال متوالی کمک‌های مالی برای نیازمندان جمع آوری کنند.

امسال آن‌ها موفق شدند بیشترین مبلغ را در مقایسه با سال‌های گذشته جمع آوری کرده و ۳ هزار یورو کمک مالی به بانک غذایی فرستاده می‌شود تا محلی‌ها و خانواده‌های نیازمند بتوانند مواد غذایی مورد نیازشان را از این طریق تامین کنند.

امسال کمک‌های مالی از طریق فیس بوک جمع آوری شدند که صفحه آن توسط اعضای انجمن و از طریق سایر کمک‌های مالی اداره و سازمان دهی می‌شود.

دکتر زاهد بهلی، رئیس انجمن اسلامی شمال غربی در دری از تمام کمک کنندگان تشکر کرد.

وی گفت: سال‌های اخیر شاهد بودیم که جامعه گسترده‌تری در شمال غربی از درخواست جمع‌آوری کمک‌های مالی حمایت می‌کند و امسال علیرغم وضعیت کرونا، هیچ تفاوتی نداشت.

دکتر بهلی گفت: امسال بیشتر از هر سال کمک جمع کردیم. امسال همه جا تعطیل بود و درخواست کمک را نیز از طریق فیس بوک فرستادیم ولی واکنش‌ها بسیار خوب بود. پیش از تعطیلی ما یک گروه در سازمان خودمان تشکیل دادیم که با افراد آسیب پذیر و در انزوا در ارتباط بودند و خارج از منزل آن‌ها غذا می‌گذاشتند و در ادامه نیز این ابتکار خیریه را تشکیل دادیم.

وی افزود: امسال ماه رمضان تجربه بسیار متفاوتی بود. رمضان همیشه ماه بسیار شلوغی است که ما همه روزه می‌گیریم یا نماز شب می‌خوانیم یا در افطاری در کنار هم هستیم و همدیگر را به خانه‌های هم دعوت می‌کنیم و مردم به خانواده و دوستانشان سرمی‌زنند و این اولین بار بود که در خانه‌های خودمان ماندیم.

دکتر بهلی گفت: افتخار می‌کنیم که توانستیم ۳ هزار یورو برای بانک غذایی جمع آوری کنیم و این دستاورد بسیار خوبی برای کل جامعه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha