جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسته فرهنگی

حوزه/ به همت گروه جهادی فاطمیون، بیش از هزار بسته فرهنگی میان کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در دهه اول محرم امسال توزیع شد.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب، مسئول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت گروه جهادی فاطمیون در دهه اول محرم امسال در مناطق محروم شهر کرمانشاه اظهار داشت: طبخ و توزیع حدود ۷ هزار غذای نذری و توزیع میان خانواده های نیازمند شهر کرمانشاه، همچنین اجرای طرح کاروان عزاداری سیار در بازار این شهر و محلات مختلف و نیز دایر کردن ایستگاه خودرونویسی از جمله فعالیت های این گروه جهادی در این ایام بوده که آمار مربوط به خودرونویسی بیش از ۵۰۰ خودرو می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه های محوری این گروه جهادی در دهه محرم ناظر به کودکان و نوجوانان بوده که در این راستا با حضور طلاب و روحانیون جهادی و مبلغ، حدود ۴۰ برنامه در مجتمع های حاشیه شهر و نیز پارک ها و بوستان ها با حضور بچه ها و خانواده های آن ها اجرا و بیش از هزار بسته فرهنگی میان آن ها توزیع شد.

این روحانی جهادگر همچنین گفت: یکی دیگر از فعالیت های ما، اعزام روحانی و مبلغ به هیئات و محافلی بوده که برای اقامه عزای حسینی، سخنران و مبلغ نداشته اند که در این مدت به بیش از ۱۵ هیئت مذهبی خدمت رسانی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: اجرای طرح مشاوره دینی و خانوادگی در اماکن عمومی و نیز برپایی دو خیمه عزا در معابر اصلی شهر کرمانشاه، از دیگر فعالیت های گروه جهادی فاطمیون بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha