پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نیروهای مسلح ایران با قدرت بازدارندگی بالا نماد و نمود قدرت برتر منطقه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان، با اشاره به توان و توانمندی نیروهای مسلح کشور، اظهار کرد: قدرت نظامی و دفاعی و تهاجمی نیروهای مسلح ایران سرآمد منطقه است.

وی افزود: این قدرت و توانمندی سبب شده تا دشمنان و نیروهای استکبار جهانی حتی جرئت حضور بدون ترس و واهمه را در منطقه نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی به ارتقای توان دفاعی و قدرت رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: افزون بر این سپاه و نیروهای مسلح کشور درزمینهٔ ساخت تجهیزات و تسلیحات دفاعی و نظامی به جایگاه شایسته و برتری رسیده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار کرد: امنیت مناسب در شرق کشور نتیجه مجاهدت‌ها و جان‌فشانی تمامی نیروهای مسلح کشور است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امنیت پایدار و مناسبی در مرزهای شمال شرق، شرق و جنوب شرقی کشور حکم‌فرما بوده و این مهم با مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم از نیروی زمینی ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ... به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح ایران اسلامی در تلاش هستند تا مردم غیور و مرزبان این مناطق در امنیت پایداری زیست کرده و به زندگی خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی زمینی ارتش و نیروی انتظامی به کمک مردم دست‌به‌دست هم داده‌اند و در مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور امنیت خوبی برقرار کرده‌اند که باید قدردان این نعمت امنیت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: حضور و خدمات و مجاهدت‌های سپاه و سایر نیروهای مسلح در مرزهای کشور مایه برکات و خدمات قابل‌توجهی در این مناطق بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha