یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کاهش جمعیت

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به مطالبه رهبری در زمینه افزایش جمعیت کشور، بر ضرورت توجه مردم و مسئولان به این مسئله تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی، درخطبه های نماز جمعه امروز آران و بیدگل، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی از موانع رشد جمعیت است، لذا باید بخشی از مشکلات را دولتمردان با کمک خیرین و مردم در زمینه تامین مسکن، تسهیلات بانکی و اشتغال جوانان برطرف کنند.

وی به پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: پدافند هوایی کشور که به دست جوانان انقلابی و متخصص راه اندازی و اداره می شود و باید بیش از پیش تقویت شود.

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه با تاکید بر هوشیاری وزارت امورخارجه در برابر کارشکنی های آمریکا و کشورهای اروپایی، گفت: مقام معظم رهبری عدم اعتماد به اروپایی ها را گوشزد فرمودند، لذا مسئولان باید با دقت به فرمایشات رهبری توجه کنند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: گرچه دولت خدمات زیادی در زمینه های مختلف انجام داده، ولی بخشی از مطالبات رهبری به ویژه در زمینه شبکه ملی اطلاعات که روی زمین مانده  باید با کمک مجلس و قوه قضاییه در یک سال باقیمانده عمر دولت دنبال شود.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه مدیریت فضای مجازی  برای منحرف کردن جوانان و از هم پاشیدن کانون گرم خانوادها در دست دشمن است، لذا مسئولان باید برای  ایجاد زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات وارد عمل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha