چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 متهمان قتل مرد مسلمان پیش چشمان همسرش در بیرمنگام دادگاهی می‌شوند

حوزه/ جلسه محاکمه اراذل و اوباشی که یک سال پیش مرد مسلمان ۲۳ ساله ای را پس از اینکه به همسرش اهانت نژادپرستانه شده بود، زیر ضربات مشت و لگد به قتل رساندند، آغاز شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، دادگاه دو متهم که مرد جوان مسلمانی را پیش چشمان همسرش به قصد کشت کتک زده بودند، آغاز شد. اراذل و اوباش در شهر بیرمنگام امان مومند مرد مسلمان ۲۳ ساله‌ای را پس از اینکه به همسرش اهانت نژادپرستانه  کردند، زیر ضربات مشت و لگد به شدت مجروح ساختند که سپتامبر سال گذشته،  در اثر جرحات وارد جان خود را از دست داد.

همسرش حلیمه حسین به پلیس گفته بود که حمله کمی پس از این شروع شد که جیمی تیلور ۲۲ ساله به زن مسلمان هنگام عبور از خیابان اهانت نژادی کرد و گفته می‌شود که تیلور پونتی ۱۸ ساله نیز به وی پیوست و هر دو به مرد مسلمان حمله کردند.

دو متهم اتهام قتل را تکذیب کرده‌اند. جلسه دادرسی در دادگاه کاونتری اظهارات خانم حسین در پی این حمله در حوالی یک سوپرمارکت ایسلند حدود ساعت ۴.۴۰ بعد از ظهر ۱۹ سپتامبر رخ داد، شنید.

وی در اظهارات خود گفت که شوهرش به معنای واقعی کلمه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و تا حد مرگ کتک خورد.

امان ۲۳ ساله در اثر جراحات جدی در ناحیه سر سه روز پس از حمله در سپتامبر گذشته در بیرمنگام درگذشت.

خانم حسین گفت که همه زمین پر از خون شده بود. وی در مصاحبه با افسران پلیس گفت که برخوردهای نژادپرستانه چقدر او را آزار می‌داده‌اند.

خانم حسین گفت: ما فقط برای خرید می رفتیم. چرا باید به ما حمله شود؟ دیگر در خانه ام احساس امنیت نمی کنم.

گفته می‌شود معاینه پزشکی قانونی نشان داد که آقای مومند بر اثر ضربه به ناحیه سر درگذشت.

جلسه دادگاه قرار است سه تا چهار هفته دیگر ادامه داشته باشد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha