جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 919310
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان، با مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه با تلاش آیت الله اعرافی در شهریه طلاب و اساتید تغییر محسوسی بوجود خواهد آمد، گفت: إن شاءالله برای حل مشکلات طلاب خوزستانی همه توانمان را به کار گرفته و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان، با مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام «موسوی زاده، معاون آموزش»، «آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت» و «کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان» حضور داشتند.

همچنین «میزان شهریه طلاب» و «فعالیت‌های جهادی طلاب در جریان مبارزه با سیل ۹۸، کرونا، اربعین و راهیان نور» ازجمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان نیز مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه با تلاش آیت الله اعرافی در شهریه طلاب و اساتید تغییر محسوسی بوجود خواهد آمد، گفت: إن شاءالله برای حل مشکلات طلاب خوزستانی همه توانمان را به کار گرفته و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha