پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 919365
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
دفاع مقدس

حوزه/ صداوسیمای مرکز سمنان به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و قدردانی از جانفشانی‌ ها و رشادت های یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سیمای مرکز سمنان ویژه برنامه‌ هایی را به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تهیه کرده است.

ویژه برنامه«سال های عاشقی» از ۳۱ شهریور به مدت ۸ شب، ساعت ۲۱ از محل پارک موزه دفاع مقدس سمنان، با آیتم های متنوع به صورت زنده پخش می‌ شود. برنامه«رویداد» نیز در هفته دفاع مقدس، از برنامه‌ ها و نمایشگاه‌ ها ی دفاع مقدس، گزارش پخش می‌کند. برنامه«زیر یک سقف» نیز در این هفته، بینندگان سمنانی را با نقش زنان و خانواده در دوران دفاع مقدس آشنا می‌کند. حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و پخش تصاویر مستندی از اعزام نیروهای استان به جبه‌های نبرد حق علیه باطل و حضور رزمندگان استان در مناطق عملیاتی، از بخش های برنامه«گفتمان هفته» در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است. همچنین سیمای مرکز سمنان از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته، فرماندهان و سرداران شهید استان و عملیات هایی که نیروهای استان در آن حضور داشته اند، را معرفی می‌کند.

پخش«فیلم سینمایی» با موضوع دفاع مقدس، حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در برنامه«یه صبح تازه»، پخش ۶ قسمت برنامه ترکیبی-گزارشی از مناطق عملیاتی جنوب کشور و ... از دیگر پیش بینی‌های مرکز به این مناسبت است.

صدای مرکز سمنان هم با این ویژه برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس با مخاطبان خود همراه می‌شود.

برنامه«شمیم ولایت» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به سراغ گزیده سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص دفاع مقدس می رود. رادیو سمنان از ۳۱ شهریور به مدت ۷ روز، سرودها و نواهای خاطره انگیز دوران دفاع مقدس، را در برنامه «نغمه‌ها» تقدیم شنوندگان می‌کند. همچنین برنامه عصرگاهی«سرونامه» در این هفته به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد و ۷ قسمت «نمایش رادیویی» نیز با محور دفاع مقدس روی آنتن می رود. صدای مرکز سمنان برای آشنایی هم استانی‌ها با شهدای استان، برنامه«دقایقی باران» را تدارک دیده است.

تبیین نقش و جایگاه استان سمنان در سال های دفاع مقدس در برنامه‌ های«شب های نقره ای»، «صبح بخیر قومس»، «زندگی سلام»، «مثنوی پایداری» و «میهمانی لاله‌ها»، معرفی کتاب های حوزه دفاع مقدس در برنامه«فانوس» و ... از دیگر تمهیدات رادیو سمنان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

بازتولید و انتشار کلیپ و فوتو کلیپ دوران دفاع مقدس، انتشار تصاویر و گزارش های آرشیوی از رزمندگان اسلام ، تولید و انتشار ۱۰ پوستر و اینفوگرافیک با موضوع دفاع مقدس، انتشار پادکست های تولیدی با موضوع دفاع مقدس، معرفی اپلیکیشن‌های برتر در حوزه دفاع مقدس استان و ... از برنامه‌های معاونت فضای مجازی مرکز به این مناسبت است.

همچنین خبر مرکز سمنان هم با پوشش خبری مراسم مختلف، ویژه این هفته در استان و تهیه گزارش هایی، یاد و نام ایثارگران و دلاورمردان سال های پرافتخار دفاع مقدس را گرامی می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha