جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلامت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، خطاب به معاون فرهنگی وزارت بهداشت و درمان گفت: نقش بزرگانی چون حضرات آیات گلپایگانی، سیستانی و ... در حوزه سلامت، باید به عنوان یک شاخص در وزارت بهداشت و درمان دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، روز چهارشنبه 26 شهریور در جمع خیرین سلامت منطقه کاشان که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، گفت: امروز در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی مردم کاشان حرف برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند مردم منطقه کاشان در راستای پاسداشت ارزش های انقلاب و تمامیت این نظام الهی تلاش شان را به حد نصاب کامل رساندند و منظور از این عبارت زیبا و متن والا، حد نصاب در همه عرصه ها است و آخرین عرصه آن در مورد ویروس کووید ۱۹ است.

امام جمعه کاشان، اندیشه یک فقیه خیر سلامت مانند آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) در ساخت بیمارستان تخصصی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: نقش بزرگانی چون حضرات آیات گلپایگانی، سیستانی و ... در حوزه سلامت، باید به عنوان یک شاخص در وزارت بهداشت و درمان دیده شود.

وی، به نادیده گرفتن نقش علما و روحانیون خیر حوزه سلامت، در وزارت بهداشت و درمان اشاره کرد و خطاب به معاون فرهنگی وزیر بهداشت، گفت: در بازدیدی که از وزارت بهداشت داشتم حتی یک تصویر از مراجع و علمای خیر حوزه سلامت کشور را در آن وزارتخانه مشاهده نکردم.

آیت الله سلیمانی همچنین  به نقش خیرین کاشان در تامین تجهیزات و امکانات مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود: ۱۷ میلیارد تومان از ۷۰ میلیارد تومان کمک خیرین کشور در مباره با ویروس کرونا را خیرین منطقه کاشان پرداخت کرده اند.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار شهرستان کاشان نیز در این نشست با اشاره به اینکه کاشان در حال حاضر پایتخت نهج البلاغه است، اظهار کرد: کاشان با توجه به ظرفیت های فراوان نیازمند توجهات بیشتری از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است

 درپایان این مراسم با تقدیم هدایایی  از خیرین سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha