چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
در سنگر هنر و ادب

حوزه/هم‌زمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در قالب گفت‌وگوهای زنده در فضای مجازی(لایو اینستاگرام) از سلسله برنامه های «در سنگر ادب و هنر» ادبیات داستانی و شعر دفاع مقدس با حضور پژوهشگران و اساتید دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز آفرینش‌های هنری دانشجویان سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی ۲ روز نخستین از هفته دفاع مقدس، ادبیات داستانی و شعر دفاع مقدس را به بحث و بررسی خواهد گذاشت.

بر این اساس در روز دوشنبه ۳۱ شهریور «احمد شاکری» نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و مجید قیصری پژوهشگر و نویسنده  ادبیات دفاع مقدس و ادبیات داستانی ضد جنگ را بررسی و تحلیل می‌کنند.

هم‌چنین سه‌شنبه یکم مهر ماه دکتر «اکرامی» پژوهشگر و استاد دانشگاه و «رضا اسماعیلی» شاعر و پژوهشگر، با هدف نقد وضعیت شعر دفاع مقدس در ۸ سال جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن، به گفت‌وگو و تبادل نظر خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند از ساعت ۱۷ و از طریق شناسه @fjutehran وارد صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران شده و در این نشست‌های آنلاین حضور داشته باشند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha