پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همواره به دنبال تجلیل و تکریم از علما و روحانیون اهل سنت بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مدیران مراکز بزرگ اسلامی، امروز در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار گردید.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز نمی توان کارها را با نگاه اداری به جلو برد، بلکه نیازمند عملکرد جهادی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه اظهار کرد: خط قرمز ما برخورد ناشایست با علما، روحانیون و طلاب است و از سوی دیگر تجلیل و تقدیر تنها به مسئله مادی ختم نمی شود، بلکه این امر شامل معنویت، فروتنی و... می باشد.

وی ادامه داد: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همواره به دنبال تجلیل و تکریم از علما و روحانیون اهل سنت بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: رهبر معظم انقلاب به ما فرموده‌اند ارباب رجوع را تکریم کنید، باید با تمام توان در این راستا تلاش کرده و بدانیم که تزریق علم گاهی بهترین نوع تکریم است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسایلی که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم، موضوع وضعیت معیشتی و اقتصادی طلاب و روحانیون است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید نگاه ما افراد بسیار ویژه باشد و تنها مدرک طرف برای ما ملاک نباشد، بلکه ملاک اصلی ما کسانی هستند که برای توسعه و نشر اسلام همواره در تلاشند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه باید انگیزه های دینی را در جوانان زنده کنیم، تصریح کرد: مدرک ماموستاهای ما علم و درایت آنهاست، لذا اگر شما عالم باشید، مردم شما را مورد اعتماد قرار می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha