سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زندان

حوزه/ در راستای تعامل و همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قم، طلاب بسیجی به عنوان مشاور و مددکار در بین زندانیان حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان مرکزی قم، طی سخنانی در جلسه تعامل و همفکری با مسئولان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اظهار داشت: با توجه به توانمندی بالای تبلیغی و نیز امر مشاوره در بین طلاب و روحانیون بسیجی، آمادگی لازم جهت همکاری با زندان ها و حضور حوزویان در بین زندانیان در چارچوب فعالیت های تبلیغی و مشاوره ای و امور مددکاری وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت روحانیون بسیجی در زمینه بیان احکام و مسایل شرعی همچنین پاسخ به شبهات و انجام فعالیت های مشاوره ای در سطح زندان افزود: به تجربه بارها ثابت شده که حضور روحانیون در زندان ها باعث تحول درونی زندانیان می شود و آن ها پس از گذراندن دوران محکومیت خود می توانند به فردی متفاوت و در خدمت اهداف جامعه تبدیل شوند.

گفتنی است: در این جلسه مقرر شد در مرحله نخست جمعی  از طلاب خواهر و برادر بسیجی ضمن اعزام به زندان ها بعد از گذراندن آموزش تخصصی یک روزه به عنوان مددکار و مشاور مشغول به کار شوند و این فعالیت دست کم تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha