شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موقوفات فارس

حوزه/ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ یک خلاء در بخش کشاورزی استان است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگی های سرگردان به سمت بخش مولد است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد جواد احمدی، در نشستی با مسئول موقوفات و منابع پایدار استان فارس که در سالن جلسات نظام مهندسی شیراز  برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص مشورت، اظهار داشت: مشورت به معنای عام و گسترده جریانی است که در همه اعصار برای همه افراد، مطرح بوده، اما در عصر ما با دامنه وسیع تری مطرح است.

وی در ادامه با تصریح اینکه تکنولوژی جدید، انسان را با دشواری ها و بن بست های متعددی رو به رو کرده است، اضافه کرد: در دنیای امروز، زندگی بدون مشورت و مشارکت و هم فکری با دیگران، امکان پذیر نیست.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، فلسفه تشکیل سازمان نظام مهندسی را فراهم نمودن زمینه انجام فعالیت امور کشاورزی و منابع طبیعی به صورت حرفه ای توسط دانش آموختگان و ارایه خدمات به جامعه دانست و تصریح کرد: برای تحقق این مهم ارتقا توانمندی حرفه ای، هویت بخشی کارشناسان در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: عدم راه اندازی مجتمع های بزرگ  یک خلاء در بخش کشاورزی استان است و نیازمند هدایت سرمایه و نقدینگی های سرگردان به سمت بخش مولد است.

احمدی اذعان داشت: اگر مراکز مهم منابع خود را در جهت راه اندازی مجتمع های بزرگ تولیدی به کار گیرند، در پویایی و ارتقای این بخش تاثیر بسزایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha