جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: باید همواره با مردم خوش‌ برخورد و با روی گشاده و با تواضع پذیرای آنان باشیم، چرا مسئول نباید پای درد دل مردم و ارباب رجوع بنشیند؟.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه هم اندیشی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: « «مَنْ أَصْبَحَ وَ الدُّنْیَا أَکْبَرُ هَمِّهِ‌ فَلَیْسَ مِنَ اللَّهِ فِی شَیْ‌ءٍ /هر کسی که صبح کند و همّ و غمّش این دنیا باشد، نه آخرت و همیشه به فکر تکبر و دنیا باشد، اوّلین مصیبتش این است که دیگر خدا به او اعتنا ندارد و بهره معنوی نخواهد برد».

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: هر کسی موظف است که در کار خود «اخلاص» داشته باشد و هدفش تنها کسب رضایت خداوند متعال باشد.

وی در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی «هدایت فکری، دینی و اعتقادی»، «هدایت سیاسی و بصیرت‌افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه‌ خدمات اجتماعی، خدمت‌رسانی و غم‌گساری از مردم» را سه وظیفه‌ عمده‌ روحانیت عنوان کرده اند، لذا طلاب و روحانیون باید به خوبی نقش و وظیفه خود را در جامعه اسلامی ایفا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: در حال حاضر برخی از مشکلات همانند مشکلات اقتصادی، بیماری کرونا و... کشور را درگیر کرده است، بیاییم حداقل با خوش اخلاقی روز خود را بگذارنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان افزود: باید همواره با مردم خوش‌ برخورد و با روی گشاده و با تواضع پذیرای آنان باشیم، چرا مسئول نباید پای درد دل مردم و ارباب رجوع بنشیند؟.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه اظهار کرد: در ۸ ماهه اخیر کشور و استان کردستان دو موج کرونا را تجربه کرده و در این قضیه هم هزینه های مالی و جانی زیادی صرف شده است، لذا برای آسیب کمتر از موج سوم در جلسات و نشست ها به صورت کامل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان تصریح کرد: باید شیوه برگزاری برنامه ‌ها، مراسم ها و... را اقتضایی و متناسب با زمان برگزار کنیم، ولی با این وجود می بینیم که بعد از هر بار اتمام پیک کرونا و کاهش آمار مبتلایان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha