جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام‌الله علیها) ساری گفت: استفاده از ظرفیت طلاب در ایجاد مشاغل خانگی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، خانم فاطمه صغری طالب‌زاده در کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله علیها) ساری بیان کرد: تلاش برای ایجاد اقتصاد مقاومتی و محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب از جمله اموری است که حوزه‌های علمیه نباید نسبت به آن بی‌توجه باشند و در این راستا استفاده از ظرفیت‌های طلاب در ایجاد مشاغل خانگی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: در حاشیه این کارگاه، طلاب محصولات خود را در قالب نمایشگاه اقتصاد مقاومتی عرضه کردند تا ضمن آشنایی اساتید و سایر طلاب با عرصه فعالیت‌های آن‌ها، زمینه بازار فروش محصولات فراهم شود.

 امانی، کارشناس اقتصادی هم در این برنامه اعلام کرد: بِرَند سازی، نوع بسته‌بندی کالا، نگاه به رقبا، اطلاعات روی بسته کالای تولیدشده، کیفیت محصول تولیدشده، کمیت و قیمت فروش از جمله مواردی است که یک تولیدکننده واقعی باید به آن توجه داشته باشد.

 عمویی، استاد دانشگاه نیز در این کارگاه اظهار کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی و تولید مستقیم مقاومتی با توجه به نقش‌های قشر هدف دوبعدی است که همه افراد در راستای تحقق این امر می‌توانند کار کنند.

 وی افزود: در راستای اجرایی شدن محتوای این کارگاه، باید در فضای مجازی گروهی تشکیل‌شده و همه اساتید به‌صورت مجازی به تدریس مباحث اقتصاد مقاومتی بپردازند.

کارگاه اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان اقتصادی و همچنین خانم محمد جانلو کارآفرین نمونه کشوری، در مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله علیها) ساری برگزار شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha