جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس شورای هماهنگی فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از مردم این استان درخواست کرد تا با خانواده های خود ساعت ۹ صبح روز اربعین به قرائت زیارت اربعین پای تلویزیون بنشینند و در خانه زیارت اربعین را قرائت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، در ارتباط با ناهنجاری های اخلاقی، اظهار داشت: اجرای حدود و احکام الهی شرایط خود را دارد.

وی در ادامه با تصریح اینکه اعلام خط فقر به مبلغ ۱۰ میلیون تومان جای تامل دارد، اضافه کرد: شاید چند در صد مردم است که ماهیانه درآمد ۱۰ میلیونی دارند که تازه با این وجود می توانند زندگی خود را اداره کنند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس همچنین فرا رسیدن اربعین حسنی را مورد توجه قرار داد و به ارائه فعالیت ها و برنامه ها در این روز پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم وجود ندارد، همچنین هر ساله در روز اربعین راهپیمایی در شیراز برگزار میشده است که امسال هم برگزاری آن امکان پذیر نیست.

وی افزود: از جمله برنامه هایی که تدارک دیده شده است برای اربعین قرائت زیارت اربعین راس ساعت ۹ صبح به صورت سراسری در کشور است که از مردم عزیز استان نیز تقاضا داریم به صورت خانوادگی پای گیرنده های تلوزیونی بنشینند و از خانه زیارت اربعین را در این روز قرائت کنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: همه مساجد، حسینیه ها، حرم علی بن حمزه، سید علاءالدین حسین(ع) و مدارس علمیه ساعت ۹ صبح اربعین برای قرائت زیارت بلندگو های خود را روشن کنند تا در محله ها قرائت زیارت اربعین را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha