جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هلال احمر

حوزه/مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به خدمت رسانی طلاب در جبهه سلامت، گفت: طلاب جهادی همجنان در میدان کمک به کرونایی و کادر درمان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام حقیقی، امروز در دیدار با رئیس سازمان جوانان هلال احمر هرمزگان بابیان اینکه روحیه طلاب جهادی است و در صحنه‌ های گوناگون خدمت رسانی حضور داشته اند، گفت: طلاب در صحنه های جهاد کرونا خوب درخشیدند و تا امروز در بخش های گوناگون درمانی و حتی تدفین، در کنار کادر درمان و خانواده های متوفیان بوده اند.

وی افزود: طلاب هرمزگان از ابتدای سیل شرق کشور حضور داشته اند و اولین خیمه های جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان توسط طلاب جهادی راه اندازی شد. در سیل جاسک و بشاگرد نیز اولین گروه های که برای حمایت پیش قدم شدند طلاب جهادی بودند که توانستند مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان را جمع آوری و در اختیار هلال احمر قرار دهند

مدیر حوزه علمیه هرمزگان اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا نیز زمانی که آرامستان ها، متوفیان کرونایی را تغسیل و تدفین نمی کردند، طلاب جهادی پیش قدم این موضوع بودند.

وی به راه اندازی کارگاه های تولید ماسک توسط طلاب اشاره کرد و ادامه داد: طلاب جهادی امروز نیز در برخی مناطق مانند پارسیان مشغول خدمت رسانی هستند.

حجت الاسلام حقیقی در پایان بر راه انداز کانون های هلال احمر در مدارس تاکید کرد و گفت:  گفت: از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نمیکنم.

حجت الاسلام حقیقی در پایان تجهیز کانون های هلال احمر مدارس علمیه استان هرمزگان را به عنوان یک پایگاه جهادی منسجم و دائمی بسیار مناسب و راهگشا در مواقع بحرانی عنوان کردند که می‌تواند بازوی عملیاتی برای ستاد مدیریت بحران حوزه در مواقع لزوم و همچنین پایگاه دائمی امداد رسانی برای هلال احمر در مواقع ضروری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha