جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خیریه اسلامی هیوستون به کودکان نیازمند خدمات پزشکی می‌دهد

حوزه/ خیریه اسلامی «خانه خیریه» که ۲۵ سال پیش توسط مسلمانان در شهر هیوستون آمریکا راه اندازی شده تاکنون به بیش از ۱۹۵ هزار کودک در سرتاسر جهان کمک‌رسانی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، خیریه اسلامی در هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا به کودکان سرتاسر جهان کمک‌رسانی می‌کند.

«خانه خیریه» یک سازمان عام المنفعه اسلامی است که ۲۵ سال پیش توسط حشمت افندی یکی از اعضای جامعه مسلمانان در هیوستون راه اندازی شده و این سازمان که در ابتدا فعالیتش‌ را بسیار کوچک آغاز کرد هم اکنون برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی را اداره می‌کند و برای کودکان نیازمند به ویژه پناهجویان جنگی و ناتوان، کمک های درمانی و پزشکی ارائه می‌دهد.

این موسسه خیریه از زمان تاسیس تاکنون به بیش از ۱۹۵ هزار کودک در سراسر جهان کمک‌رسانی کرده است.

افندی گفت: من علاقه دارم بین خانواده‌های فقیر و نیازمند، و درمانی که آن‌ها بسیار به آن نیازمند هستند، اما فراتر از توان مالی آن‌ها است رابطه ایجاد کنم.

گفته می‌شود سازمان بشردوستان اسلامی «خانه خیریه» مستقر در هیوستون هم اکنون با بودجه سالانه ۱.۵ میلیون دلار با کادر داوطلب پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان پزشکی مستقر در ایالات متحده و خارج از کشور، به کودکان نیازمند داخل و خارج آمریکا خدمات رسانی می‌کند.

علاوه بر درمان های جراحی ، این سازمان کمک به تسکین و بهبودی در برابر بلایا نیز ارائه می‌دهد. یک خانه سلامت بخشی برای کودکان بیمار نیز تاسیس کرده است که تقریباً ۱۰۰۰ عمل جراحی به ارزش ۵ میلیون دلار فراهم می‌سازد. برنامه آموزش ایمنی در برابر آتش سوزی و پیشگیری از سوختگی نیز  از کلاس‌های آموزشی داوطلبانه این سازمان محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha