پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقای جایگاه امر مقدس تبلیغ و هماهنگی، راهبری، نظارت و مدیریت فعالیت‌ های تبلیغ تخصصی، تاسیس شده و از مبلّغان واجد شرایط  ثبت‌ نام به عمل می‌ آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تبیین، ترویج و دفاع از آموزه‌های دینی بر پایه توانمندی علمی و مهارتی در مسئله، موضوع یا مخاطب خاص، تبلیغ تخصصی خوانده می شود.

اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقاء جایگاه امر مقدس تبلیغ و هماهنگی، راهبری، نظارت و مدیریت فعالیت‌ های تبلیغ تخصصی، تاسیس شده و از مبلّغان واجد شرایط  ثبت‌ نام به عمل می‌ آورد.

برپایه این گزارش: شرایط عمومی ثبت نام تبلیغ تخصصی عبارتست از داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ دارای حداقل گواهی اتمام پایه۹ حوزوی برای برادران و سطح ۲ برای خواهران؛ تبصره: فارغ‌ التحصیلان مقطع دکتری با ارائه حداقل مدرک سطح یک حوزوی برای برادران و گذراندن ۱۰۰ واحد درسی برای خواهران، از مدرک سطح دو حوزوی معاف هستند. قبولی در آزمون معارف دینی و تبلیغی. 

همچنین: مواد این آزمون عبارت‌اند از: احکام تخصصی، قرآن و سنت در تبلیغ، شیعه شناسی و اخلاق تبلیغ که منابع آن قبل از برگزاری اعلام خواهد شد.

خاطر نشان می شود: دارندگان پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان حج و زیارت(عمره و تمتع)، نهاد نمایندگی ولی فقیه و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه؛دانش‌ آموختگان سطح ۳ و ۴ حوزه؛ دارندگان پرونده تبلیغی در سازمان حج و زیارت و نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه؛ سابقه تدریس حداقل چهار ترم دروس حوزوی یا دروس معارف دانشگاه؛  سابقه تبلیغی حداقل ۱۵۰ روز از مراکز معتبر؛ ممتازان سطح ۲ و بالاتر حوزه؛ از این آزمون معاف‌ هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خبر ناقص است! IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام خبر ناقص است! ثبت نام کی است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به کدام سایت و یا نشانی می توان مراجعه کرد؟ به چه شماره تلفنی می توان زنگ زد؟ و ... .
  • سهیلاقاسمخو IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    ندارم
  • سهیلاقاسمخو IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    ندارم
  • مصلح مصطفی پور IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    تحکیم بنیان خانواده، بسم رب... تشکر از ریاست کل