پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به گلایه‌های اقتصادی و معیشتی به‌حق مردم، افزود: پایه‌ها و مایه‌های قدرتمندی در ایران فراوان است، اما عملکردهای ضعیف مردم را ناراحت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: باید انتخابات پیش رو باشکوه و پرشور برگزار شود تا نشان دهد اراده ملت ما پولادین بوده و سختی‌ها آن‌ها را نمی‌شکند.

وی افزود: دشمنان در کمین هستند ببینند ما در انتخابات چه می‌کنیم و آرای مردم در انتخابات را ملاک و میزان پایبندی به نظام تلقی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی‌شده و حساب‌شده حرکت کرده و میدان را برای حضور بیشتر و باشکوه‌تر مردم فراهم کنیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: درعین‌حال باید مراقب نااهلان و نامحرمان باشیم و این دستور و وصیت امام را در هیچ زمانی نباید فراموش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مراقب باشیم نفوذی‌ها نتوانند امور را به دست بگیرند، خطاب به اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، افزود: در گزینش، تکلیف و کار شما بسیار سنگین است و باید مراقب باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: باید با عملکرد و برنامه‌ریزی خود زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات را از الآن فراهم کنیم تا حضور مردم با شور و شعور بوده و بار دیگر حماسه بیافرینند.

وی با تأکید بر اهمیت حراست و پاسداری از رأی و نظر مردم در انتخابات، گفت: مصداق اهم حق‌الناس مسئله انتخابات است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به گلایه‌های اقتصادی و معیشتی به‌حق مردم، اظهار کرد: پایه‌ها و مایه‌های قدرتمندی در ایران فراوان است، اما عملکردهای ضعیف برخی مسئولان مردم را ناراحت کرده است.

وی افزود: دعا می‌کنیم خداوند مشکلاتی که بخشی را دشمن، بخشی را کرونا و بخشی از آن را عملکرد ضعیف برخی از مدیران ایجاد کرده است، رفع کند؛ اما مردم ما درعین‌حال که در مشکل هستند وقتی نوبت به حضور در صحنه می‌رسد با تمام توان حاضر شده و رسالت خود را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha