جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب درباره انتقاد از مسئولان کشور، گفت: این انذار پیامبرگونه باید به سالم‌سازی و تطهیر فضای سیاسی کشور انجامد و تا انتخابات ۱۴۰۰ و پس از آن ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، عصر امروز در نشستی با مسئولان استانی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هیئت دولت و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت رعایت حرمت‌ها در انتقاد از افراد تأکید کرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: همه گروه‌ها و جناح‌ها و تشکل‌ها و شخصیت‌های انقلابی باید به این توصیه هشداردهنده حضرت آقا به چشم یک امر واجب شرعی بنگرند، تخطّی از آن را یک گناه جمعی بنگارند و امر به رعایت حکم امام جامعه را امربه‌معروف بشمارند و تخلف کنندگان از آن را نهی از منکر کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران ارشد و میانی دولتی و دیگر دستگاه‌ها باید قدر حمایت های رهبری عزیز را بدانند و به جای فرافکنی‌های التهاب آفرین و اظهارنظرهای فرصت سوز و اقدامات ناهماهنگ و ضعیف، به تلاش مضاعف، مدیریت جهادی و تصمیم‌گیری‌ها و اجراهای سنجیده و هوشمندانه و گره‌گشا روی آورند.

امام‌جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، اظهار کرد: تأکید مکرر ایشان بر استفاده از دولت الکترونیک داغ دل ما را تازه می‌کند. اگر دولت‌های مختلف برای تأسیس و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باور و اهتمام لازم را داشتند و به جای فرصت سوزی به این مطالبه همیشگی رهبری توجه می‌کردند، بسیاری از مشکلات امروز ما در این بخش حساس کمتر شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha