جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی موشن گرافیک ویژه طلاب حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: دوره آموزشی موشن گرافیک ویژه طلاب حوزه علمیه استان توسط اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با همکاری حوزه هنری استان به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره برای ۴۰ نفر از طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان شمالی بصورت رایگان برگزار می‌شود و در پایان به شرکت‌کنندگان در دوره مدرک اعطا خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، اضافه کرد: از علاقه‌مندان به دوره جهت ثبت‌نام دعوت به عمل می‌آید جهت شرکت در دوره با شماره ۰۹۳۷۵۸۴۰۸۰۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌ صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌گویند.

انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است؛ از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌ صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

موشن ها می‌توانند بصورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha