جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد گفت: از مجموع بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا چنین برداشت می‌شود که برای مقابله با این بیماری، این بار نیز نسخه علاج و نقشه نجات، تفکر قرارگاهی، برنامه‌ریزی قرارگاهی، آرایش قرارگاهی و عملیات قرارگاهی است که یک فرماندهی واحد داشته باشد و یک صدای واحد به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق مجازی حوزه علمیه استان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ایشان در این دیدار یک بار برای همیشه به بحث و مجادله بین اولویت نان و جان پایان دادند و آن این‌که اولویت با سلامت مردم است و اقتصاد و امنیت نیز از سلامت نشئت می‌گیرد فلذا تمام برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این اولویت باید صورت گیرد.

وی افزود: از مجموع این بخش از بیانات چنین برداشت می‌شود که برای مقابله با این بیماری، این بار نیز نسخه علاج و نقشه نجات، تفکر قرارگاهی، برنامه‌ریزی قرارگاهی، آرایش قرارگاهی و عملیات قرارگاهی است که یک فرماندهی واحد داشته باشد و یک صدای واحد به گوش برسد.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: در این راستا فراخوان رهبر انقلاب از جوانان و مردم، توسط جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی باید به‌عنوان حکم فرماندهی کل قوا تلقی شده و با همان روحیه جهادی و خسته نشو و پشتکار مثال‌زدنی تداوم یابد.

وی تصریح کرد: برای این کار تلاش مضاعف و به‌کارگیری ایده‌ها و ابتکارات جدید لازم است. این کار از نیروهای مؤمن و جوان و انقلابی برمی‌آید. در این مسیر تلاش گمنامانه و گذر از آرم و توجه به آرمان‌ها، اصل اساسی است.

حجت‌الاسلام آزموده همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اهتمام بیشتر به دعا و توسل، افزود: دعا، توسل و استغفار، اصل و روح و جان همه کارهاست و همه برنامه‌ها و طرح‌ها در حکم ابزار است؛ ازاین‌رو باید به معجزه استغفار و دعا و توسل بیشتر ایمان بیاوریم.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی در ۱۵ اسفند ۹۸ همگان را به قرائت دعای هفتم صحیفه فراخواندند. بسیاری از ما این توصیه را عادی فرض کردیم؛ اما اکنون هم توصیه‌ها جدید افزوده شد و هم نسخه‌های جدید ارائه شد.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: برخی بر این باورند که اگر همه عالمان دینی و بزرگان و نخبگان و مردم برای اجرای توصیه نائب امام زمان (عج) تجمع کرده و اهتمام می‌ورزیدند، چه‌بسا الطاف کریمانه حق، زودتر شامل حال جامعه می‌شد.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خطاب به مردم و طلاب گفت: بیاییم دوباره قرائت عمومی دعای هفتم صحیفه را در منازل و مساجد و هیئت‌ها و تجمعاتی که شیوه‌نامه‌ها اجازه می‌دهد، احیا کرده و گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha